Basis telefoonarts training 8 september

Datum: 
donderdag 8 september 2022 - 09:00 t/m 17:00

Je hebt aangegeven geïnteresseerd te zijn in het volgen van de basis-telefoonartstraining. 

 Tijdens de training staan we stil bij het basisprincipe van (telefonische) triage en van de door de HAP gebruikte Nederlandse Triage Standaard waarmee we ook gaan oefenen. Er is ook uitleg over de organisatiestructuur van de HAP en de rol en verantwoordelijkheid die de telefoonarts hierin heeft. We staan stil bij de ontwikkelingen in de spoedzorg. Bij een schaarste aan beschikbaar personeel wordt een goede triage nog belangrijker. Dat is een van de redenen waarom de HAP toewerkt naar een telefoonartsenpoule.

Maar het allerbelangrijkste in de training: welke rol heb je als telefoonarts in het triageproces, hoe werk je optimaal samen met CODA, triagisten en ketenpartners, welke competenties heb je hiervoor nodig en hoe sterk ben jij hier al in? De dag is geslaagd als je ontspannen en met veel plezier uitkijkt naar je (volgende) telefoondienst. Want telefoondiensten zijn gewoon heel erg leuk!

Tijdens de telefoonartstraining maken we gebruik van een externe trainer, een acteur en een echte triagist met wie je los mag gaan om scenario’s te oefenen. Hiervoor vragen we een eigen bijdrage van je van € 200,-. Uiteraard zijn er dan wel een lunch en drankjes/hapjes tijdens de pauze bij inbegrepen. Zin in? 

Schrijf je dan in!!!!

De trainingen zijn in het Sanadome en duren van 9 uur tot uiterlijk 17 uur.